Ana içeriğe geç
Converse Yardım Merkezi ana sayfası Converse
  • Oturum aç
  • Oturum aç
  1. Converse
  2. İptal ve İade

İptal ve İade

  • Siparişimi iptal edebilir miyim?
  • İade şartları nelerdir?
  • Ürünlerimi nasıl iade edebilirim?
  • İade kodumun süresi kaç gün?
  • Nasıl kurye çağırırım?
  • İade ürünlerimi hangi adrese göndermeliyim?
  • Ne kadar süre içinde ürün iade edebilirim?
  • İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?
  • İade edeceğim ürün için kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?
  • Hangi durumlarda sipariş iptali gerçekleştirilemez?
  • İade sürem doldu, ürünleri iade edebilir miyim?
  • İptal ettiğim ürünün ödemesi ne zaman gerçekleşecek?
  • Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?
  • Mağazadan teslim aldığım ürünlerimi mağazada değiştirebilir ya da iadesini yapabilir miyim?
  • Online’dan aldığım fakat defolu gelen bir ürünün iadesini mağazadan yapabilir miyim?
  • Converse mağazalarından aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
  • Online'dan aldığım ürünü mağazadan iade/değişim yapabilir miyim?
  • Online Ürün İnceleme Nasıl Yapılır?
  • Mağazadan alınan ürün incelemesi nasıl yapılır?
  • Yukarıda belirtilen konulardan farklı bir yardıma mı ihtiyacınız var?
Converse
Bir Zendesk Hizmetidir